Content Writing

Ce ar trebui să știi despre Content Writing

Ai intrat în mediul online cu un site prin care îţi doreşti să atragi mai mulţi clienţi pentru business-ul tău, indiferent de piaţa căreia i te adresezi. Minunat, în condiţiile în care pasul pe care l-ai făcut va atrage după sine publicul. În caz contrar, tot efortul pe care l-ai depus nu va genera succes. Ce vrem să îţi spunem mai exact este că un site pe care nu îl promovezi nu poate să îţi ajute afacerea să performeze! 

Cere o ofertă personalizată pentru serviciile de content writing!

Să deţii un site, nu este suficient!

Afacerea ta, oricare ar fi aceea, are nevoie de audienţă, de un public care poate fi atras prin content writing de calitate, specific domeniului în care activezi. Conţinutul la care facem referire poate avea forme diverse – de la articole de blog, advertoriale, comunicate de presă, review-uri, newslettere, până la eBook-uri sau broşuri tipărite. Sintetizând, ai nevoie de content writing adaptat și optimizat pentru nişa activităţii tale.

Content Writing 2

Avantaje pe care content writing-ul le asigură afacerii tale

Dacă ar fi să sumarizăm definiţia content writing-ului, cel mai potrivit ar fi să ne oprim la „livrare de informaţie”. Content writing-ul presupune scrierea de conţinut informativ pentru diverse platforme, care se adresează unui public ţintă. Pe Internet, content-ul scris poate avea diverse forme: articole de blog, informaţii pe site-uri cu un anumit profil, postări în social media.

Prin intermediul content writing-ului, informaţiile sunt transmise cu un scop precis. Acela de a educa publicul cu privire la un produs sau serviciu şi, în plus, de a-l atrage, de a-l convinge să rămână fidel.  Pe de altă parte, content writing-ul poate fi folosit şi doar în scop informativ, cititorul acumulând informaţii complexe, uşor de înţeles şi de reţinut.

Înţelegerea scopului pentru care se scrie un anumit tip de conţinut este cheia obţinerii unor articole de calitate foarte bună. Content writerii din cadrul agenţiei Concept Media Plus  sunt conştienţi de acest lucru şi sunt capabili să livreze informaţii corecte despre o varietate largă de subiecte.

Articolele pe care le scriem pot fi transmise publicului  prin intermediul site-urilor web, blog-urilor, comunicatelor de presă s.a.m.d. Scopul nostru este să îţi oferim materiale bine documentate, obiective, creative şi scrise corect din punct de vedere gramatical! Poţi fi sigur că îl bifam!

Content Writing 3

Cum te ajutăm concret?

Îţi creăm strategia de content marketing. Practic, creăm un plan personalizat pentru afacerea ta, fundamentat pe conţinut care să atragă publicul ţintă şi să transforme vizitatorii site-ului pe care îl deţine afacerea în clienţi.

Îţi propunem, pentru ca ulterior să îl putem stabili împreună, planul editorial pentru blogul afacerii. Suntem suficient de creativi și diverşi, încât să îți propunem subiecte actuale, de interes, pornind de la o strategie personalizată, dezvoltată pentru specificul afacerii tale. 

Îţi oferim servicii de scriere articole la comandă, pliate pe domeniul de activitate pe care doreşti să îl aduci în prim-planul publicului. Articolele noastre sunt gândite şi scrise astfel încât să magnetizeze. Oferă informaţie coerentă şi corectă. Sunt scrise optim pentru orice media şi au acel ceva cu care va rezona cititorul.

Comunicăm continuu cu publicul afacerii tale. Legătura între tine – pe care te identificăm ca business în acest moment – și publicul tău țintă trebuie să fie constantă. Este esenţial ca publicul să ştie că poate să conteze continuu pe produsele şi/sau serviciile tale.

Articolele noastre contribuie la creşterea traficului organic. Pe lângă faptul că îţi oferim text interactiv, optimizat pentru business-ul tău, utilizăm cuvinte cheie corect identificate şi inserate în articole. Astfel de texte contribuie semnificativ la creşterea traficului organic.

Un antreprenor smart colaborează cu echipe smart, în ideea în care ambele părţi urmăresc performanţa!

Cere o ofertă personalizată pentru serviciile de Content Writing