SEO on-page / SEO off-page

Site-ul web este cartea de vizită a afacerii tale în mediul online sau chiar instrumentul principal de vânzare, atunci când este vorba despre un magazin virtual. Pentru vizibilitate și o bună indexare în rezultatele motoarelor de căutare sunt esențiale cele două componente ale optimizării – SEO on-page și SEO-off page. Agenția de marketing Conținut Media îți oferă consultanță de specialitate și soluții personalizate în funcție de problemele identificate și de caracteristicile afacerii tale.

SEO on-page – o bază solidă pentru vizibilitatea online

SEO on-page se referă la optimizarea elementelor direct legate de o pagină web pentru a îmbunătăți indexarea acelei pagini în rezultatele motoarelor de căutare și pentru a atrage trafic organic de calitate. Acesta se concentrează pe optimizarea conținutului și a structurii paginii, precum și pe aspectele tehnice și de experiență a utilizatorului site-ului. Iată câteva dintre aspectele cheie ale SEO on-page, pe care agenția de marketing on-line Conținut Media ți le poate oferi:

  • Cuvinte cheie: Analiza noastră se va axa pe folosirea cuvintelor cheie relevante pentru conținutul paginii, pe selectarea subiectelor căutate frecvent de utilizatori în motoarele de căutare.
  • Conținut de calitate: Scriem conținut de înaltă calitate și relevant pentru afacerea ta și site-ul de prezentare sau magazinul online. Prin servicii de content writing strategic, descrieri de categorii și descrieri de produse, articole de blog redactate în jurul cuvintelor cheie alese, conținutul site-ului va oferi informații utile, care să răspundă la întrebările și nevoile utilizatorilor.
  • Etichete HTML: Utilizarea etichetelor HTML corecte, cum ar fi etichetele de titlu (H1), etichetele de subtitlu (H2, H3, etc.), și atributul alt pentru imagini pentru a organiza și structura conținutul pe pagină.
  • Viteză de încărcare: Ne asigurăm că paginile site-ului tău se încarcă rapid, pentru a oferi o experiență plăcută utilizatorilor. Viteza de încărcare este un element care poate afecta indexarea în motoarele de căutare.
  • Optimizare pentru mobil: Verificăm și intervenim cu soluții tehnice astfel încât pagina să fie afișată corect și ușor de navigat pe dispozitivele mobile, deoarece mulți utilizatori accesează Internetul de pe smartphone.
  • Structură URL: Creăm URL-uri prietenoase pentru motoarele de căutare, care reflectă conținutul paginii și sunt ușor de citit.
  • Meta-descrieri: Scriem meta-descrieri atractive și relevante pentru fiecare pagină, pentru a încuraja utilizatorii să dea clic pe link-ul către site.
  • Link-uri interne: Utilizăm, în redactarea conținutului relevant, link-uri interne pentru a conecta paginile site-ului, pentru a îmbunătăți navigarea și indexarea paginilor de către motoarele de căutare.
  • Îmbunătățirea experienței utilizatorului: Implementăm soluții tehnice viabile pentru a da posibilitatea unor experiențe de utilizator plăcute prin intermediul unui design web ușor de navigat, imagini și conținut de înaltă calitate, precum și asigurarea că site-ul este ușor de citit și de înțeles.

SEO off-page: construirea autorității site-ului și a legăturilor generatoare de trafic

SEO off-page reprezintă partea strategiei de marketing online care vizează optimizarea pentru motoarele de căutare din afara paginilor web proprii. Aceasta se concentrează pe autoritatea și reputația de care se bucură afacerea ta în online. Dacă multe dintre aspectele SEO on-page se pot administra și în bucătăria proprie a site-ului tău, când este vorba despre SEO off-page, ai nevoie de ajutor extern, de site-uri cu autoritate și prestigiu, care să te ajute să crești durabil, să atragi trafic de calitate și să îți consolidezi vizibilitatea.

Echipa Conținut Media îți poate oferi o strategie de SEO off-page prin redactarea de articole de link-building, advertoriale și articole de branding și publicarea acestora pe platforme de încredere, bine cotate de Google atât ca domain rating, cât și ca site rating. În interiorul articolului SEO se plasează un link către homepage-ul site-ului tău sau către una dintre paginile acestuia. Autoritatea site-ului de publicare a advertorialului se va transfera și asupra site-ului companiei tale. Procesul este cunoscut în marketingul online ca DoFollow.

Atunci când apelezi la serviciile noastre, îți vom recomanda site-urile DoFollow, cu niveluri scăzute de spam și ratinguri mari, pe care să îți publicăm advertorialele pentru cele mai bune rezultate în SERP (Search Engine Results Page – prezența paginilor în rezultatele motoarelor de căutare) și pentru a-ți crește autoritatea site-ului.

Totodată, monitorizarea evoluției legăturilor, a recenziilor și a altor factori off-page sunt fundamentale pentru a înțelege eficacitatea strategiei SEO off-page și pentru a face ajustări pe parcurs, în funcție de rezultate și de update-urile constante ale algoritmilor de indexare.

Atât SEO on-page, cât și SEO off-page sunt componente esențiale ale unei strategii de marketing eficiente de optimizare pentru motoarelor de căutare. Prin combinarea acestor două abordări și monitorizând în mod constant evoluția peisajului SEO, Conținut Media te ajută să crești vizibilitatea online și să te bucuri de beneficiile unei prezențe puternice pe Internet.

Cere o ofertă personalizată pentru serviciile SEO!