Ai o afacere și vrei să promovezi un produs ca parte a unui stil de viață sănătos? Oferi servicii de pionierat în Romania și dorești să inițiezi un nou trend prin care consumatorii să aleaga compania ta în detrimentul unor colaborări mai vechi? Ai deschis o clinică, un restaurant, o școală privată și ai nevoie să te faci cunoscut pe piață?
Continut Media scrie pentru tine știri, articole de blog, advertoriale, texte bine documentate și optimizate SEO, astfel încât serviciile pe care le oferi să apară pe primele poziții în accesarea prin motoarele de căutare.
De ce să ne alegi ca parteneri?
Colegii noștri, cu experiențî în scrierea articolelor pentru domeniile sănătate, alimentație, sport pentru întreținere și echipamente dedicate acestuia, călătorii, hobby, DIY, relații, parenting, artă, terapii alternative, muzică și umanitarism, vor integra diversele servicii oferite de tine în stilul de viață al publicului țintă.
Îti suntem, de asemenea, alături în obiectivul de a crea noi trenduri pe o piață în dezvoltare, prin informarea publicului țintă, prezentarea unor noi alternative de consum și a avantajelor noilor practici și obiceiuri de cumpărare și consum.
Conceptul de lifestyle este definit în prezent atât ca mod de viață, stil de viață al unui individ, grup sau cultură, cât și ca tehnică de marketing prin care produsele și serviciile sunt concepute și promovate prin asociere cu un stil de viață dezirabil de către publicul țintă sau potențialul consumator. Membrii echipei Continut Media cunosc foarte bine acest aspect și vor acționa în consecință atunci când îți oferă recomandări sau când se rezumă la redactarea de conținut pentru bloguri, site-uri, publicații online.
O secțiune interesantă de lifestyle într-un ziar oferă cititorilor acestuia un răgaz de la conținutul sobru, prin articole scrise pe gustul publicului doritor de relaxare și entertainment.
Profesionalismul membrilor echipei Continut Media poate face din experiența oricărui advertorial o lectură simplă, distractivă și ușor de parcurs, prin care cititorul să obțină informații relevante despre produsul sau serviciul la care se face referire.
Redactăm potrivit cerințelor, în funcție de specificul publicației și de intenția comunicatorului, producătorul sau furnizorul produsului sau serviciului promovat. Articolele de lifestyle trebuie să îl distreze și să îl informeze pe cititor, convingându-l discret să facă o alegere de consum.
Mai subtile și mai puțin explicit persuasive decât textele publicitare, articolele de lifestyle nu vor întâmpina cunoscuta rezistență la argumentele reclamelor. Astfel, cu ajutorul unor articole bine scrise, vei avea șansa ca cititorul să rețină informații esențiale legate de produsul sau serviciul tău, să își amintească de beneficiile propuse de acestea și să acționeze în consecință la momentul potrivit, adoptând o decizie de cumpărare.
O vorbă îndelung folosită spune că reclama este sufletul comerțului
Am putea adăuga în prezent că nu există comerț de anvergură care să nu implice mediul online. Orice companie care își oferă serviciile sau produsele pe o piață trebuie să aibă o apariție onorabilă în mediul virtual. Pe lângă sediul fizic, sediul activităților de producție sau sediul social, o companie trebuie să figureze cu o adresă de site in online.
Un bun antreprenor apreciază nu numai construcția unui site pentru care poate plăti o sumă considerabilă, ci și utilitatea practică a site-ului, ca spațiu virtual cu ajutorul căruia poți fi găsit mult mai ușor de către clienți și unde aceștia se pot informa referitor la ceea ce oferi. Deci actualizarea conținutului unui site și producția constantă de conținut de calitate este esențială site-ului web, mai ales când vine vorba despre un domeniu precum lifestyle.
Stilul de viață al unei persoane este adesea dominat de mode, trenduri și poate să nu corespundă în esență clasei sociale, veniturilor, educației, mediului din care provine persoana. Poate fi un stil de viață dezirabil, pe care aceasta și-l însușește cu ajutorul unor mărci ale consumului, cum ar fi achiziția de bunuri și servicii la modă, pentru că așa se încadrează persoana în grupul de referință sau de aspirație.
Concluzionând…
Fie că scriem pentru blog, pentru publicații online sau pentru orice alt tip de site, păstrăm consecvența în maniera de redactare și adresabilitatea către nivelul publicului țintă astfel încât mesajul pe care dorești să îl transmiți către acesta să fie receptat cu ușurință și să producă la nivelul cititorului fie o modificare în orizontul de cunoaștere, fie o schimbare atitudinală, fie mult dorita schimbare de comportament concretizată în decizia de cumpărare.
Documentarea riguroasă, folosind atât surse interne, cât și articole de specialitate din străinătate, adecvarea stilului, abordarea unor teme diverse, optimizarea SEO și corectitudinea gramaticală recomandă echipa Continut Media pentru cele mai inspirate texte in domeniul lifestyle.
Gabriela Grigore,
Senior Writer, Continut Media