Content writing-ul este una dintre activitățile cu o popularitate ridicată, în ultimii ani și în România. Numeroase companii au înțeles că promovarea pe internet este esențială într-o epocă mai tehnologizată ca oricând și că printr–un conținut de calitate pot atrage vizitatori pe site-urile lor.
Ce înseamnă content writing
În fiecare zi, fără să realizăm, poate, creăm sau consumăm conținut sub formă de text, audio sau video. Urmărești cu interes știrile de pe un anumit site? Ești un consumator de conținut. Asculți un podcast? Ești un consumator de conținut.
Dar cine oferă conținut?
Creatorii de conținut sunt oameni care au anumite abilități, sunt acei maeștri ai cuvintelor, capabili să formuleze texte în așa fel încât să-i captiveze, într-un mod cât se poate de potrivit, pe cei interesați de un anumit subiect.
Activitatea noastră are coordonate clare: să stârnească interesul, să satisfacă o anumită nevoie și să adune în acest mod o comunitate importantă de pe internet în jurul unui subiect, al unui produs, al unor servicii.
Content writingul face parte din strategia de marketing online a unei afaceri, fiind o artă a realizării articolelor informaționale sau promoționale. În ziua de astăzi, când piața online este invadată de atâtea magazine și site-uri care se luptă să se impună pe nișa lor și să atragă cât mai mulți vizitatori, este esențial să ieși în față și să-ți spui povestea, pentru a te face cunoscut!
Spune-o așa cum poți mai bine, punând accent pe specificul afacerii, pe utilitatea produselor și a serviciilor, pe ceea ce te diferențiază… Sau lasă-ne pe noi să facem asta pentru tine!
Ce face un content writer
Un content writer sau un creator de conținut este, în primul rând, o persoană căreia îi place să scrie, dar și să citească. Și pentru că este pasionat de acest domeniu, caută constant să-și îmbunătățească abilitățile, pe care să le pună în slujba clienților, oferindu-le articole de calitate superioară.
Iată ce face, mai exact un content writer:
- află de la client ce anume își dorește să obțină prin textele realizate, printr-o comunicare deschisă și productivă;
- face research: un singur om nu le poate ști pe toate, dar are această putere de a se documenta, mai ales în ziua de astăzi, când internetul este atât de generos în surse. Datoria unui astfel de profesionist este să afle cât mai multe informații despre clientul său, despre produse, servicii, clienți, astfel încât să ofere un conținut adaptat acestora;
- scrie pe un ton adecvat publicului căruia i se adresează: aceasta este una dintre cheile succesului ca și content creator. Degeaba ești un scriitor bun, dacă mesajul tău nu ajunge la cine trebuie, iar pentru a ajunge trebuie să-i vorbești publicului pe limba sa, să-l ajuți, să-l înveți, să-l călăuzești;
- livrează conținutul la timp, colaborând deschis cu clientul;
- învață permanent – se spune că învățăm atât cât trăim și este cât se poate de adevărat. Un content writer nu spune niciodată că e destul cât a învățat și că le știe pe toate, după ani și ani de experiență. Întotdeauna e loc de învățat, iar cei care înțeleg asta vor deveni și mai buni.
Cum te ajută un creator de conținut să atragi trafic pe site
Conținutul de calitate este una dintre cele mai importante modalități de a atrage trafic organic pe site.
Creatorii de content își concentrează atenția în jurul anumitor cuvinte cheie, plasându-le în contexte favorabile și făcând conexiuni utile publicului. Aceasta este o strategie SEO de efect, ce are ca rezultat urcarea site-ului respectiv în „preferințele” Google. Cu cât conținutul este mai util, mai relevant, mai citit și mai recomandat, cu atât va fi afișat mai sus, și chiar pe prima pagină, în rezultatele motoarelor de căutare.
De aici, este clar ce se întâmplă mai departe: un număr tot mai mare de persoane vor ajunge pe site-ul respectiv, iar dacă traficul crește, cresc și beneficiile pentru afacere (mai multe comenzi, abonări, click-uri etc.).
Care sunt avantajele colaborării cu agenția noastră de content writing
În momentul în care la agenția noastră de content writing, obții următoarele avantaje:
- avem experiență: scriem advertoriale, articole de blog, articole media, e-books, comunicate de presă etc. cu lejeritatea celui care știe ce face;
- putem acoperi diverse domenii – am colaborat și colaborăm cu companii de pe nișe diferite, pentru că ne plac provocările! Practic, nu-ți putem spune dacă este ceva despre care n-am scris. A, da! Despre urși polari, unicorni și musca Țețe încă nu am scris niciun articol, dar nu este timpul pierdut 🙂 ;
- livrăm un număr mare de articole zilnic – când colaborezi cu agenția noastră, primești rapid textele dorite, chiar dacă volumul este unul mare;
- răspundem prompt – ne dorim o comunicare deschisă cu fiecare partener al nostru. Da, se poate întâmpla să te agasăm cu întrebări, dacă nu ne este clar ceva și vrem să ne asigurăm că facem cât mai bine ceea ce facem, dar îți și stăm la dispoziție ori de câte ori ai o întrebare, nelămurire sau o sarcină suplimentară pentru noi;
- suntem creativi – știm că prin această calitate facem diferența pentru clienții noștri.
Cum colaborăm?
Pentru a avea o colaborare pe plus, iată ce trebuie să facem:
Spune-ne exact ce vrei, să-ți livrăm ce-ți trebuie!
Transmite-ne toate detaliile importante pe care le ai în vedere, obiectivul urmărit, spune-ne care este deadline-ul, câte cuvinte vrei să aibă un articol, dacă ai preferințe în privința stilului, a adresării etc.
Fii deschis și oferă-ne informațiile de care avem nevoie despre afacerea ta!
Chiar dacă s-ar putea crede că un content writer este un fel de enciclopedie umană, sigur te-ai prins că nu este deloc așa. Indiferent că ești persoană fizică sau juridică, oferă-ne informații relevante despre nișa, afacerea și publicul tău, ajută-ne să înțelegem cât mai bine ceea ce faci, pentru ca articolele noastre să-ți fie cât mai utile.
Ai puțintică răbdare…
Știm și noi cât de prețios este timpul, pentru că uneori ne uităm la ceasul de pe ecranul PC-ului și nu ne vine să credem pe unde s-a dus și cum s-a dus. Unele articole necesită o perioadă mai mare de documentare și redactare decât altele și de aceea îți cerem în primul rând să ai răbdare! Asta nu înseamnă însă că nu ne vom respecta deadline-ul!
Apasă butonul de Like sau Dislike!
Feedback-ul este important pentru noi, ne ajută să ne perfecționăm – pentru noi și pentru tine! Nu ezita să ne transmiți de fiecare dată părerea ta sinceră despre rezultatul muncii noastre! Promitem să apreciem în egală măsură și laudele și criticile!
Dacă ai ajuns până aici și încă nu ai aflat un anumit răspuns pe care ți-l doreai de la noi, contactează-ne! Ne poți scrie pe adresa contact@continutmedia.ro și îți vom răspunde deîndată!
Să faci alegeri inspirate!
Raluca,
Team Leader Conținut Media