Script Writing
Ce ar trebui să știi despre Scriptwriting
Ne-am alcătuit echipa în jurul unei pasiuni comune: scrisul. Ne place să punem cuvinte în fraze, astfel încât să atragem atenția. Cuvintele sunt foarte importante, pentru că în spatele lor există o forță puternică, chiar una dintre cele mai puternice din Univers, pe care le deține omul. Pentru a promova o afacere este nevoie de cuvintele potrivite, care să rezume întreaga politică a sa, dar care să fie și un call to action eficient.
Cere o ofertă personalizată pentru serviciile de scriptwriting!
Ce este scriptwriting-ul în publicitate?
Scopul unui scenariu publicitar este de a ajuta o afacere să vândă mai bine. În plus, un content bun ajută ca afacerea să rămână mai mult timp în memoria publicului. Practic, marca se construiește în acest fel, prin urmare, avantajul nu este numai pe termen scurt, ci și pe termen lung.
În termeni cât mai simpli, scriptwriting-ul se referă la acele texte care însoțesc un video de prezentare sau un clip explicativ, oferind materialului o putere mult mai mare de convingere, făcându-l mult mai simplu de înțeles și mult mai eficient în transmiterea mesajului către cei care îl privesc.
Ce servicii îți punem la dispoziție?
Bineînțeles ca nu doar cuvintele în sine sunt importante, ci și modul lor de așezare, asamblarea originală a unei fraze. În funcție de afacerea pe care o promovăm, de specificul și de publicul său țintă, alcătuim acele texte care ajung acolo unde trebuie: posibil cumpărător sau utilizator al serviciului tău.
Texte pentru reclame video
Un video este una dintre cele mai bune modalități de promovare. Imaginează-ți cât de mult înseamnă un clip bun alături de cuvintele potrivite!
Texte pentru reclame audio
Promovarea prin posturile radio încă se menține în topul celor mai utilizate din lume. Scriitorii noștri vor pune într-o formă atractivă și interesantă informația pe care dorești să o promovezi.
Texte pentru clipuri explicative
Promovarea unui serviciu sau a unei aplicații pentru desktop sau mobil poate fi făcută și prin intermediul unui clip video. Noi ne asigurăm că publicul tău țintă înțelege despre ce este vorba, prin crearea de texte clare care transmit.
Având în vedere că majoritatea reclamelor și clipurilor explicative sunt scurte, este important limbajul utilizat, care trebuie să fie concis, fără să fie prea detaliat, să se sublinieze anumite puncte forte și să conțină un call to action bine delimitat.
Pare simplu la prima vedere, dar nu este chiar așa! În spatele fiecărui astfel de scenariu se află ore de cercetare asupra companiei respective, de identificare a punctelor cheie și de formulare a unor mesaje de efect. Cu toate acestea, la final contează doar că ne-am atins obiectivul, oferind un conținut bun, de care să fim multumiti atât noi, cât și tu.