Externalizarea conţinutului: Un pas corect pentru pentru succesul brandului tău!

Te-ai gândit vreodată că singurul element care îţi determină vizitatorii să se întoarcă pe site este conţinutul? *Fac referire la acel conținut convingător cu valoare adăugată pe care cititorii îl iubesc. Este timpul să iei în serios această informaţie! Cei care au conştientizat importanța conținutului unic și de înaltă calitate caută să angajeze scriitori profesioniști pentru a-și atrage publicul cu ajutorul cuvintelor. Fii unul dintre ei!

Bineînţeles, designul, elementele vizuale, videoclipurile etc., sunt importante pentru un site, dar rolul lor este secundar. Presupunând că ai un slogan eficient… Sigur, un design bun îi va asigura plus valoare, dar el în sine nu va vinde.

În timp, website-ul a trecut la un alt nivel. Adică, de la mijloc de afişare a informațiilor de contact și de prezentare a produselor sau serviciilor, a ajuns să fie un mijloc de comunicare cu publicul. Azi,  CONŢINUTUL ESTE UN REGE al cărui rol este acela de a da viaţă brandului.

Conţinutul bun eclipsează concurenţa!

Conţinutul interesant şi valoros nu este la îndemâna unui writer fără experienţă, pentru că trebuie să funcţioneze înţelegând şi intrând în mintea publicului căruia i se adresează şi pentru că trebuie să înţeleagă modul în care funcționează Google. Un text bun, care place cititorului,  nu este suficient. Pentru îmbunătăţirea clasamentelor şi creşterea traficului trebuie să fie optimizat în conformitate cu tehnicile de marketing ale Google. Un redactor profesionist ştie cum să folosească cuvintele cheie pentru a stimula clasamentul și a crește vânzările.

Ce vreau să spun, de fapt, este că articolele valoroase pentru un site sunt scrise de writeri profesionişti – nu de începători şi nici de AI (subiect despre care poţi să citeşti aici). Articolele informative, care transmit emoţie şi sunt capabile să convertească clienţii, sunt pe placul Google.

Făcând o paranteză…

„Profesionist” este un termen absolut autentic într-o echipă, căruia îi sunt străine exagerările şi pampoanele cu care să îşi încununeze meritele. În cadrul agenției noastre, un coleg fără legătură cu mediocritatea sau aerele de supremaţie, un coleg cu experienţă – locomotivă pentru cei noi în agenţie. Cunoaşte bine diferitele forme de conținut online – bloguri, conținut web, descriere de produs, comunicat de presă, conținut social media etc – și modul în care publicul interacționează cu fiecare dintre acestea.

Partea şi mai bună este că lucrez cu o echipă de profesionişti, care înțelege cum percepe publicul online lucrurile și, prin urmare, poate livra ceea ce este necesar pentru a-l atrage și, în cele din urmă, a-l convinge în legătură cu un produs sau serviciu.

Închid paranteza, având în vedere că nu despre echipa Conţinut Media mi-am propus să vorbesc aici.

Să externalizezi conţinutul presupune să economiseşti timp şi bani

O idee uşor de argumentat!

Un profesionist îşi cunoaște bine meseria. A scris pentru diverse domenii şi înţelege cum să abordeze diverse afaceri. Abilităţile şi experienţa îl ajută să livreze conţinut bun într-un timp scurt.

Concret, ce avantaje poţi să obţii pentru afacerea ta lucrând cu writeri profesionişti?

„Avantaje” şi „bucurie” sunt doi dintre acei termeni cu mare putere persuasivă în marketing, doar că în contextul de aici, nu-mi propun să te conving de ceva anume, ci să îţi aduc în atenţie câteva rezultate importante ale unui conţinut bun– conţinut scris de profesionişti.

Scopul meu este unul onest. Acela de a te ajuta să simţi bucuria, experimentând avantajele unui business de succes!

Formula conţinut bun + strategie de marketing eficientă  trafic și lead-uri

Ţinând cont de parametrii SEM (metode și acțiuni care se au în vedere pentru promovarea unui domeniu în motorul de căutare), un writer bun poate să creeze un text interesant. Sună bine, dar nu este suficient dacă nu ajunge la publicul ţintă! Pentru a bifa această condiţie esenţială trebuie ca textul respectiv să fie bun și prietenos pentru SEO – aici intervine rolul specialistului în marketing care va integra articolele SEO în campanii de optimizare. Rezultatul acestor acţiuni? Creșterea vizibilității, ceea ce înseamnă mai mult trafic și, în cele din urmă, mai multe lead-uri.

Un conţinut bun, o mai bună clasare a site-ului

O mai bună clasare a site-ului este rezultatul creşterii traficului și a lead-urilor pe site pe o perioadă de timp. Ai în vedere că un trafic mare și mai multe lead-uri se obţin prin conţinut bun. De notat, de asemenea, că publicul va partaja un conținut interesant și informativ, ajungându-se astfel la o creștere a mențiunilor sociale și, în cele din urmă, a link-urilor – aspect cu mare impact asupra clasamentelor de căutare.

Conţinutul bun creşte valoarea mărcii

Mi-aş dori să conştientizezi ca un conținut unic și valoros îţi poate oferi locul de expert în domeniul tău. Primind de la tine informaţii de bună calitate, credibile şi de interes, oamenii vor începe să-ţi perceapă brandul ca autoritate şi vor manifesta deschidere către acesta. Partea bună este ca brandul tău va creşte nu doar în mintea publicului, ci şi pe Google.

Să nu trecem peste faptul că oferind publicului tău subiecte de interes care să-l convingă şi să-l atragă prin autenticitate, să-l informeze corect şi să-l educe, să te menţioneze pe reţelele sociale va fi ceva firesc. Prin urmare, să beneficiezi de un aşa indicator puternic al valorii mărcii înseamnă că eşti deja acolo unde trebuie în domeniul tău.

Conţinutul bun îţi aduce link-uri externe

Practic, un articol bun îţi aduce link-uri de pe alte site-uri. Este suficient ca într-un articol publicat de un alt site să existe un URL care face trimitere la un anumit text de pe site-ul tău. Nimeni nu va cita ca referinţă un articol, fără să aibă convingerea că este informativ și valoros. Acest lucru stimulează prezența online, iar Google vede acest lucru ca pe un vot de încredere. Aşa creşte autoritatea site-ului web și clasamentul SERP.

Ce ar fi marketingul fără conţinut?

Conținutul este fundația marketingului digital. Sigur, ştii că afacerea ta are nevoie de anumite cuvinte cheie pentru a-i asigura un loc bun online. Aceste cuvinte cheie sunt incluse în conţinutul potrivit pentru business-ul tău – indiferent de tipul acestui conţinut (blog, advertoriale, descrieri, comunicate de presă landing page etc.

Cert este, că nu se poate vorbi despre marketing fără să se vorbească şi despre conţinut, trebuie să coexiste în sinergie pentru ca o strategie de afaceri să aibă succes. Dacă writerii pot aduce plus valoare prin texte excepționale, specialiştii în conţinut oferă idei de texte excepționale. Unii fără alţii nu putem să oferim publicului unui business ceea ce caută.

În final, poți să ai în vedere că serviciile de redactare de conținut oferite de ContinutMedia.ro îţi asigură garanţia colaborării cu profesionişti. Serviciile noastre ating toate nevoile de conţinut ale afacerii – de la articole pentru bloguri şi conținut web până la nevoile de documentație tehnică.

Fii unul dintre aceia care înțeleg că puterea cuvintelor poartă afacerile la un alt nivel și lucrează pentru succes cu o echipă bună!

Maria Ene, 

Fondator Conținut Media

Share